04:13 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کد بورسی

۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سجام ثبت نام کردند / درخواست تعجیل در احراز هویت
نماد برتر- معاون سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به ثبت‌نام‌ ۲۳ میلیون سهامدار عدالت در سامانه سجام گفت: افراد در صورت تعجیل در احراز هویت این سامانه قطعاً در فرآیند کاری پیشتر خواهند بود.
سهام عدالتی‌ها برای دریافت سود چه کنند؟
نماد برتر- درحالی کم کم به زمان واریز سود مشمولان سهام عدالت نزدیک می‌شویم که طبق آخرین اخبار، سهام‌دارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند، باید برای دریافت سود حتما در سامانه سجام ثبت نام کنند؛ فرایندی که با گذراندن ۱۳ مرحله انجام خواهد شد.
سهامداران غیرمستقیم سهام عدالت در سامانه سجام ثبت‌نام کنند
نماد برتر- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد از دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای سهام خود انتخاب کردند، ظرف ۲۰ روز آینده به سامانه سجام مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.
معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) آغاز شد
نماد برتر- بالاخره انتظارها به سرآمد و معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم (پالایش) از امروز سه شنبه ۱۱ آذر در بورس اوراق بهادار تهران آغاز شد.
سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد
نماد برتر- امروز سه پروژه مهم وزارت امور اقتصاد و دارایی از جمله سامانه مجامع الکترونیک و سامانه پرداخت سود سهام رونمایی شد.
پاسخ به ۶۸پرسش مهم پیرامون سهام عدالت
نماد برتر- شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) به پرسش های مهم در خصوص سهام عدالت پاسخ داد.
صیانت از حقوق سهامداران به معنای تضمین بورس نیست/ روان سازی حرکت بازار
نماد برتر- وزیر اقتصاد با بیان اینکه همه باید در جهت صیانت از حقوق سهامداران بازار سرمایه حرکت کنیم اما این به معنای تضمین نیست، اظهار امیدواری کرد هر چه سریعتر اعتماد به بازار بازگردد و به پویایی برسد.
شعب فعال و سراسری یک کارگزاری به ۳۳ رسید / برنامه تا پایان سال
نماد برتر- با موافقت و صدور مجوز شرکت بورس، شعب کارگزاری دلیران پارس در ۳ شهرستان دیگر افتتاح شد و تعداد دفاتر فعال کارگزاری به ۳۳ شعبه رسید.
دو نکته مهم برای دستیابی به بالاترین سود در بورس
نماد برتر- سرمایه گذاران همواره باید بر اساس آمار و واقعیت های اقتصاد و بازارهای مالی به معامله بپردازند. در این راستا به دفعات به دو جمله ساده تاکید داشته و دارم؛ در گام نخست پرتفوی یک سهامدار از توزیع مناسب برخوردار باشد؛ سهامی را انتخاب کرده باشد که از ارزش بازار بالا برخوردار بوده، سهام شناور مناسبی داشته، دارایی محور و صادرات محور باشد. در گام دوم نیز حدود ۱۰ سال از حضور و معامله آن در بازار سرمایه گذشته باشد.
امکان جدید در سایت مهم بازارسهام برای آموزش عمومی بورس + جزییات
نماد برتر- سایت مهم بازار سرمایه یعنی TSETMC بعد از جابجایی "نمادهای پرتراکنش" با "نمادهای پربیننده" ، امکان جدیدی را برای فرهنگ سازی و آموزش عمومی بورس ایجاد کرد.
سهام پالایشی یکم از شنبه قابل معامله می شود
نماد برتر- مدیر امور ناشران شرکت سپرده گذاری مرکزی از امکان معامله صندوق پالایشی یکم برای افرادی که حساب سجامی دارند و کارگزار ناظر خود را انتخاب کرده اند، خبر داد.
این آمار در بورس همچنان صعودی است
نماد برتر- با وجود آنکه بازار سرمایه طی سه ماه گذشته همانند ماه های ابتدایی سال روندی صعودی نداشته و بر مدار نوسان یا کاهش در حرکت بوده، تعداد کدهای بورسی صادر شده در مهرماه سال جاری نسبت به مهرماه سال گذشته افزایش داشته است.
دریافت کد بورسی در شعب بانکی مشمول کارمزد ۵ هزار تومانی شد
نماد برتر- در پی افزایش تعرفه خدمات بانکی که از اول آذر اجرا می شود، دریافت کد بورسی در شعب نیز مشمول کارمزد ۵ هزار تومانی شد.
اطلاع دولت از حباب بورس و پیش بینی ریزش مجدد/ پیشنهاد استعفای وزیر اقتصاد
نماد برتر- رییس اسبق سازمان مالیاتی با اشاره به اینکه دولت از حباب شاخص بورس خبر داشت با پیش بینی ریزش خواهان اعمال سیاست جدید یا استعفای وزیر اقتصاد شد .
تحلیل عسکری مارانی از اتفاقات اخیر بورس و تکرار اشتباهات/ شروط صعود بازار
نماد برتر- کارشناس ارشد بازار سرمایه تحلیلی از اتفاقات اخیر بورس و عواملی که در وضعیت فعلی بازار نقش داشته‌اند به همراه شروط صعود بازار را ارائه کرد.